mandag den 23. juni 2014

Happy Monday | Black and white

Hej på bloggen!
Så er det mandag, og altså Happy Monday. Hvor føles det bare som uendeligheder siden sidst! Min undskyldning er at min mobil har været til reparation (Ja, det tog effing tre uger!.. Forsikringer altså... Tsh..) og det er den jeg plejer at tage og redigere mine billeder med da jeg er for doven til kameraet fortiden (ups... D: )Dog har jeg faktisk lavet mine manier alligevel, men det ændrer jo ikke det faktum at i ikke kan se dem..

Nu er jeg jo som sagt tilbage og temaet idag er black and white. Så jeg har lavet noget mælkebøtte noget.


Lakker brugt: Technic - white, Sally Hansen - Glass slipper og en sort permanent marker fra penol.

Håber i kan lide det!
Husk at kigge forbi min negle ig; fie_nails og alle de andre smækre manier i finder i inLinkz samlingen herunder!

//Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar