tirsdag den 1. april 2014

Happy Monday | April fools

Godaften kære blog!

Endnu en happy monday (selvom jeg ved at flere af os først fik indlægget ud idag) og denne gang var temaet aprilsnar, og jeg har faktisk set frem mod dette med noget der minder ret meget om skræk og rædsel, fos altså, hvad pokker skal man da lave?

Nå, den her idé fik jeg i bussen efter en god omgang googling.


Basen er essie -San tropez stripet med billig-lakker uden navn, og en træls, stiv nail art brush (Juhuuu! Der er lige kommet nye, så det glæder vi os til!)
Resultatet er ikke så vellykket (læs; så grimt at det kunne være en aprilsnar i sig selv!) men jeg håber i har en idé om hvad jeg tænkte alligevel.

De er inspireret af zoyas aprilsnar fra sidste år, hvis i ikke har set den kan i læse mere om den her.

Hm.. Glædelig første april, har i lavet eller hørt nogle gode aprilsnar jokes?

// Fie
Glem ikke at tjekke de andres negle ud, jeg ved at der er RET stor forskel på hvad vi har lavet den her gang ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar