mandag den 21. april 2014

Happy Monday | Animals

Hej bloggen!
Så blev det mandag igen og jeg har et happy monday indlæg klart.

I fik ikke et indlæg i sidste uge og det var fordi jeg var i københavn med min veninde den weekend og havde fødselsdag søndag. Så jeg kom hjem og var pænt træt mandag hvor jeg skulle fejres med familien og havde faktisk slet ikke lyst til at tænke på happy monday. Håber det går :)
Hvis der er stemning for det så regner jeg med en DIY og en fødselsdagshaul?


Dagens tema var dyr. Og hvad skal man dog så lave? Det blev til dem her. Den eneste lak jeg kan give jer navnet på er baggrunden; Essie - sand tropez, de andre er no name eller blandede.
Disse negle synes jeg egentlig slet ikke lykkedes mig, og det var endda forsøg to.. Det første forsøg er herunder;








Okay, så de her var første forsøg. Dem er jeg egentlig ret tilfreds med, men jeg blev i tvivl om det mon helt blev accepteret som dyr? Men det er de vel egentligt.
Lakker brugt: Essie - sand tropez, Essie - in the Cab-ana, Calvin Klein - French white, Rimmel - Pepperminty, Rimmel - Ultra violet, Ciaté - Snow globe, Depend - 351
Håber i kan lide det!

Husk at kig forbi de andre blogger damer og deres dyr :)
// Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar