tirsdag den 25. marts 2014

Happy Monday | Pastel på en tirsdag



Hello til bloggen!

Jamen altså.. Dette tema i Happy Monday havde jeg faktisk glædet mig ret meget til, men da vi nåede her til og jeg skulle igang var det bare rigtig træls! (yay, en jyde) En af de dage hvor bare intet ville lykkes.. Heller ikke internet så derfor måtte i desværre vente til i dag... og nøjes med grumsede billeder, grrr...

Nå, men det her var så det mest vellykkede af de designs jeg prøvede af.. Desværre vil billederne SLET ikke yde retfærdighed til det holografiske glitter. (jeg tror seriøst ikke det er sundt for mig med holografisk lak, det mindsker ihvertfald al sikkerhed omkring mig... ups)




Jeg har brugt: Rimmel - ultraviolet, Ciaté - Sugar plum, Ciaté - ferris wheel, Ciaté - pepperminty (med lidt hvid blandet i) Rimmel - peppermint. Til glitter gradienten er der først brugt Ciaté - Party shoes og derefter Ciaté - Confetti

Det var det for nu. Husk at tjekke hvad de andre bloggerladies lavede igår :)

//Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar