mandag den 3. marts 2014

Happy Monday | Polka Dots

Hej bloggen!
Jeg undskylder først tusind gange for forsømmelse... Temaet sidste mandag var watermarble hvilket jeg SLET ikke kunne få til at fungere og egentligt havde jeg en anden mani jeg ville lave men i al min irritation over ikke at kunne få watemarble til at virke så jeg kom helt fra det...
Nå, men jeg er tilbage nu med temaet polka prikker og min mani til det tema kan i se hvis i kigger med nu.

Den har gang har jeg faktisk husket clean up omkring neglene, men desværre fik jeg på en eller anden måde lavet en hak, tror måske jeg har haft fat på noget papir, og så følte min matte about you lige for at trække lidt i prikkerne men jeg tror i kan klare det.




Lakker brugt: Ciaté - main stage, Ciate - Serendipity, Calvin Klein - white, Essie - Matte about you, Ciaté - speed coat.


Det var det, husk at kigge forbi de andre blogger tøser! 
//Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar