søndag den 16. februar 2014

New in

Hey bloggen!

Jeg kom lige i tanke om at jeg havde et indlæg jeg havde glemt at give jer. Jeg var nemlig på shopping i vinterferien. 

En tur til Aarhus, bare tre søde klassekammerater og mig, hvilket var vildt hyggeligt! 
Jeg fik købt lidt, ikke det helt vilde. Men nu får i det så at se alligevel. 

De her lækre sko med hæl fra Deichmann - 200kr. Jeg ved godt at det er lidt svært at se hvor meget hæl der egentligt er men den er ca. 7-8cm. hvilket ikke er vildt meget, men når jeg nu er 1.79 høj har jeg ikke brug for 12cm. hæle som
jeg alligevel ikke kan gå i så det rent faktisk også ser pænt ud (så høje sko er nu også svære at finde i en str. 42..). Undskyld, sidespring..

Stay Matte fra Rimmel London - 37,50kr.  på tilbud i Matas. Købt i farven 001 transparent, og skulle derfor passe til alle da den ikke farver. 

Master Precise fra Maybelline New York - 80kr. i Matas. Der står bagpå at den har så tynd en spids at den kan lave streger på 0,4mm. Jeg har prøvet den og den er faktisk super nem at arbejde med, tørrer hurtigt så den ikke bliver tværet ud over det hele, og så holder den rigtig godt af en ikke vandfast eyeliner at være.  

Undskyld min skodbelysning..

Tak for nu, vi ses!
//Fie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar