fredag den 29. november 2013

Lip week | Babylips

Heyy bloggeeen!

Og god fredag ;)


Dagens læbeprodukt er Babylips fra Maybelline. Endnu engang en tinted lipbalm. 
De farver fint og jævnt og dine læber bliver virkeligt bløde og skønne af dem. Den første gang jeg brugte dem blev mine læber tørre, men siden har de kun givet masser af fugt. Faktisk indeholder de også E- Vitamin og den ene er med sheabutter. Der er nogle fra serien med SPF eller aloe vera. Ihvertfald kommer dine læber til at se dejligt velplejede ud hvis du bruger dem ofte. Mine er købt på biligvoks.dk og prisen variere mellem 50-60 kr. 
Mine er i farverne Cherry Me og Pink Punch. 

Disse læbepomader har også duft; den røde(Cherry Me) dufter lidt af kunstig kirsebær hen ad slik, på den gode måde synes jeg. Den pink (Pink Punch) minder mere om vitaminpiller og jordbær slik sammen.. Ret underligt, men igen så er dufte en smagssag. 


Mine læber uden noget
Mine læber med Pink Punch
Mine læber med Cherry Me


Rimelig akavet at tage billeder af sine læber, men what ever. 

God weekend, hav det dejligt!
Knus
//Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar